لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ چیست؟

لیفت ابرو با نخ با استفاده از نخ های بسیار باریک می تواند ابرو و پیشانی را لیفت کرده و ظاهری جوان و زیبا به چهره ی شما هدیه دهد.

ابروی افراد جوان دارای حالتی است که بخش میانی ابرو بالاتر از ابتدا و انتهای ابرو قرار گرفته است. ممکن است این قسمت از ابرو به تدریج دچار افتادگی شده و در سطح پایین تری قرار بگیرد.

عواملی مانند افزایش سن، کاهش کشش پوست، اثر جاذبه زمین و بخصوص انقباضات عضلانی تکراری موجب افتادگی ابروها می شوند. همچنین کاهش حمایت عضلانی قسمت های انتهایی ابرو همراه با کاهش حجم پلک بالا نیز می تواند به ابروها ظاهری افتاده دهد. با افزایش سن، کاهش وزن و یا دلایل دیگر ممکن است ابرو حالت افتاده بگیرد و به سمت پایین بیاید.

گاهی افتادگی ابرو باعث می شود فرد احساس کند که دچار افتادگی پلک بالا شده، این امر به ویژه در مردان دیده می شود. در این حالت ابرو دچار افتادگی شده و موهای ابرو در سطح مژه ها قرار گرفته اند، در نتیجه کل پلک بالایی از دید خارج شده است. با لیفت ابرو می توان این مشکل را حل کرد. لیفت ابرو باعث می شود زیبایی چشم ها دوچندان شود. لیفت ابرو با نخ همچنین به حفظ ظاهر طبیعی و جوان صورت کمک می کند. با لیفت ابرو تقارن اجزای صورت نیز اصلاح شده و به طور کلی ظاهری جوانتر و زیباتر خواهید داشت.

لیفت ابرو با نخ روش درمانی کم تهاجمی برای افتادگی ابروهاست. لیفت ابرو با نخ یکی از موثرترین روش های لیفت ابرو بوده و می تواند نتایج بسیار رضایت بخشی بر جای گذارد.

 

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ چگونه اثر می گذارد؟

لیفت ابرو با نخ روشی است که طی آن از بخیه موقت برای ایجاد تغییراتی ظریف اما قابل رویت در پوست استفاده می شود. در روش لیفت ابرو با نخ بجای حذف بافت و پوست افتاده، متخصص زیبایی با بخیه زدن این قسمت ها به بخش بالا این مشکل را حل می کند. نخ ها علاوه بر کشیدن پوست به بالا، فرایند ترمیم طبیعی پوست را نیز فعال می کنند. در نتیجه در ناحیه درمان مقدار زیادی کلاژن جدید تولید می شود. کلاژن ها باعث جوانسازی پوست می شوند و نقش حیاتی در فرایند پیری دارند.

کلاژن ها همچنین به ایجاد عوامل رشد کمک می کنند. این عوامل رشد به شدت بر وضعیت پوست ما تاثیر می گذارند. کلاژن علاوه بر اینکه برای بهبود زخم مورد استفاده قرار می گیرد، به حفظ استحکام و حجم پوست کمک می کند. با افزایش سن، بدن ما به تدریج کلاژن کمتر و کمتری تولید می کند که باعث کاهش ۸۰٪ ضخامت پوست در حدود ۷۰ سالگی می شود. این از دست دادن حجم و استحکام پوست عامل مهمی در چین و چروک و پوست اضافه روی پوست است.

 

لیفت ابرو با نخ

 

هر چه پوست ضعیف تر می شود توانایی خود برای حمایت از بافت های زیرین را از دست می دهد، کشش زمین می تواند این بافت ها را به سمت پایین بکشد و باعث افتادگی پوست شود. این اتفاق برای بافت ها و پوست قسمت پیشانی و ابرو هم می افتد و در نتیجه ابرو دچار افتادگی می شود. اگر زمانی که علائم و مشکلات پوستی هنوز خفیف هستند، تولید کلاژن جدید پوست آغاز شود، کلاژن می تواند با افزایش ضخامت پوست و سفت کردن آن به حفظ استحکام پوست کمک کرده و از وخیم شدن علائم جلوگیری نماید.

به عبارت دیگر، لیفت با نخ باعث جوانسازی مداوم بافت های مربوطه می شود. با لیفت کل صورت با نخ می توان این مزایا را برای تمام صورت ایجاد نمود. افرادی که به منظور تحریک کلاژن از لیفت با نخ استفاده می کنند، متوجه بهبود تدریجی بافت و استحکام پوست خواهند شد. تا زمانی که نخ ها در بافت پوست قرار دارند، روند بهبود و ترمیم پوست فعال خواهد ماند؛ چرا که بدن در تلاش است که ناحیه بخیه زده شده را ترمیم کند و نخ ها را جذب نماید. این امر به این دلیل است که بدن انسان به صورت بیولوژیک به تمام اجسام خارجی در پوست واکنش نشان می دهد. خوشبختانه از آنجا که نخ ها بسیار ریز و ظریف هستند، فرد متوجه هیچکدام از این اتفاقات نخواهد شد. بیشتر افراد زمانی که بافت اطراف نخ ها ترمیم شد به هیچ وجه آنها را حس نمی کنند.

به طور کلی لیفت ابرو با نخ روشی دائمی نیست چرا که به مرور زمان نخ ها توسط بدن جذب می شوند، اما لیفت ابرو با نخ نتایج موقت بسیار خوبی بر جا می گذارد و همچنین با تحریک تولید کلاژن می تواند به استحکام بیشتر پوست کمک نماید.

دو نوع روش برای لیفت ابرو با نخ وجود دارد. نخ های نوا و نخ سیلوئیت. ماندگاری نخ های نوا که طی آن از ماده ای به نام PDO استفاده می شود در حدود شش ماه و ماندگاری نخ سیلوئیت بین یک تا سه سال است. نخ ها به وسیله ی سوزنی بسیار باریک زیر پوست قرار می گیرند و بافت افتاده را به بافت های اطراف متصل می کنند.

برای انتخاب بهترین روش درمانی لیفت ابرو به متخصص زیبایی مراجعه نمایید. پزشک زیبایی پس از معاینه و بررسی وضعیت شما می تواند بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد.

همین حالا برای گرفتن وقت مشاوره با کلینیک زیبایی توس تماس بگیرید و با انتخاب بهترین روش درمان به نتایج دلخواه خود برسید.

 

هزینه لیفت ابرو